7 juni 2020

Dorpshuis De Trapkes beperkt open

We zijn blij dat De Trapkes vanaf dinsdag 2 juni open mag. Door de coronacrisis is de openstelling wel beperkt en gelden er strenge maatregelen om het coronavirus te bestrijden.

Als je er zeker van wil zijn dat je binnen kunt, reserveer dan van tevoren via telefoon 0165-382889. Dat kan tijdens de openingstijden op werkdagen van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur. Met inachtneming van het protocol kunnen clubs/verenigingen ook op andere tijden van De Trapkes gebruik maken.
Een reservering aanvragen kan ook via e-mail: trapkes@dorpswerksprundel.nl

Heel veel kan niet, maar wat kan wel:

• Inloop: Met in acht neming van de ‘Algemene Regels’ zijn bezoekers in de foyer welkom, totdat er 30 mensen in het gebouw zijn.
  • Handwerken: Handenwerken kan met eigen materialen op 1,5 meter van elkaar.
  • Boekspot: Bij de boekspot kunnen boeken (terug)gebracht worden. Die boeken gaan twee dagen in quarantaine. Bij het kiezen van een boek moet gebruik gemaakt worden van de gel en de wegwerphandschoen bij de boekspot.
  • Biljarten: Biljarten kan met twee personen die elk hun eigen keu en eigen biljartkrijt meebrengen. Er wordt gewerkt met een tijdslot. Er mag maar één biljart gebruikt worden. Dat is per tweetal voor 50 minuten te reserveren. De reserveringstijden zijn: 9.00 tot 9.50 uur, 10.00 tot 10.50 uur, 11.00 tot 11.50 uur, 13.00 tot 13.50 uur, 14.00 tot 14.50 uur en 15.00 tot 15.50 uur. Nadat een tweetal gebiljart heeft wordt het biljart ontsmet.
  • Bijeenkomsten: Door de 1,5 meter maatregel is het aantal plaatsen in de lokalen zeer beperkt en in totaal mogen er, naast het personeel, slechts 30 mensen in het gebouw.

Meer informatie: klik hier om naar de website van Dorpswerk Sprundel te gaan